Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак въпроси за боксера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Да!
    Обаче обръщай внимание и на порцелановата част! Ако се появи кафяво, значи изпуска компресия, което не е добре.
    Добре благодаря! А да попитам имам ли оправия гарнитурите на изпуск. колектори, защото видях че има черно около едната тръба... Дали само с гарнитури ще се оправи? И моля да ме извините ако са ми досадни въпросите
    Last edited by alfatal; d.m.y г., 17:17.

    Comment


    • Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение
      Добре благодаря! А да попитам имам ли опраяия гарнитурите на изпуск. колектори, защото видях че има черно около едната тръба... Дали дамо с гарнитури ще се оправи? И моля да ме извините ако са ми досадни въпросите
      Тука сме за да питаме и отговаряме.
      Вероятно да!
      Обаче много внимавай с шпилките!!!
      Аз по принцип ги вадя и слагам 8х20мм болтове А2-70, тоест неръждаеми и нямам проблем.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Другата седмица, ако намеря време ще сменя гарнитурите и ще кажа какво е станало. И благодаря отново!

        Comment


        • Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение
          Другата седмица, ако намеря време ще сменя гарнитурите и ще кажа какво е станало. И благодаря отново!

          И питай, ако не си сигурен! Ще има много келеши, но и свестни отговори.
          Успех!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • ! Чичката е прав на 100%.
            При развиването и да ги внимаваш шпилките,ако ще се къса ,се къса.Тая черната автоматна от която са изработени е кашкавал ,а и с годините затяга като заварена в алуминия. Гадното е ,че за да не се саморазвиват гайките често са направени тънкостенни и с плитка резба ,като целта е резбата на шпилката когато ги напъне да се пораздуят с около една идея и да са на стегнатост и корозията там ги спича яко.Ако гайките са за ключ 12 и са малко по-височки са баш такива.Често тръгва да излиза шпилката от главата,махаш я и слагаш болт от неръждавейка както препоръчва Иво,,но затягането на болтове в алумин е деликатна операция ,та и тогава трябва да се внимава.Тия дето не тръгват аз бих ги оставил ,ако са с читава резба,вместо да рискувам да ги скъсам.
            Ако държиш на заводското решение имай впредвид ,че шпилките в алуминий по правило са си доста дълги и се навиват без да се затягат и после гайката колкото ги натегне -толкова.Така се намалява и вероятноста да омажеш резбата в главата.То всъщност добрата практика е да се ползват шпилки,а не с болтове ,ама шпилки от неръждавейка трябва да ти ги врътне стругар,а болтове в магазините за крепежни бол.
            Last edited by 546; d.m.y г., 05:23.

            Comment

            Working...
            X